„KRACIE” atbilst japāņu vārdam „kurashi”, kas nozīmē „dzīve”, un šis nosaukums, pēc koncepcijas radītāju domām, ir visprecīzāk piemērots tam, lai īstenotu uzņēmuma noteiktos mērķus – ar japāņu kosmētikas „KRACIE” palīdzību padarītu pircēju dzīvi veselīgu un ērtu. „Kanebo” korporācija ir viena no desmit pasaules skaistuma līderiem. Kosmētikas panākumu iemesls ir īpaša ražošanas tehnoloģija, kas atšķiras no Eiropas ražošanas tehnoloģijas. Saskaņā ar uzņēmuma speciālistu domām, visai viņu produkcijai piemīt tik plāna un viegla tekstūra, kas iesūcas ādā ievērojami labāk nekā parastie krēmi un losjoni.
Reaģējot uz laika plūsmu, 2007. gadāuzņēmums „Kanebo” ieviesa jaunu mārketinga koncepciju un mainīja savu nosaukumu uz „KRACIE”.