Par uzņēmumu

Mūsu uzņēmums ir neliels, un tā mērķis ir sniegt Jums kvalitatīvu un uzticamu produktu, kas, pēc mūsu personīgās lietošanas rezultātiem,ir ieguvis augstāko punktu skaitu. Pieprasījums pēc mūsu veikalā piedāvātajiem japāņu kosmētikas zīmoliem ir liels, un šie zīmoli ir ļoti pieprasīti arīpasaules tirgū ne tikai produkcijas nosaukuma, bet arī to augstās kvalitātes dēļ.
Mūsu projekta mērķis ir radīt pareizo izpratni aprūpes jomā, kā arī piedāvāt labāko Japānas uzņēmumu aprūpes līdzekļus. Tikai personīgi izmēģinot produkciju, iegūstot rezultātus, sajūtot tās efektivitāti, var no visas sirds ieteikt to citiem cilvēkiem. Kad Jūs personīgi sajutīsit produkcijas iedarbību, emocijas Jums radīsies pašas no sevis un par to būs grūti noklusēt. Viena lieta ir, kad cilvēks vienkārši stāsta par kādu produktu, cita lieta, kad viņa acis deg sajūsmā no rezultāta, bet vēl labāk, ja izmaiņas ir pamanījuši kaimiņi vai vienkārši paziņas – tas jau ir efektīvi!
Mēs orientējamies uz cilvēku vajadzībām un to apmierināšanu, nevis vienkārši reaģējam uz radušos pieprasījumu. Uzņēmuma peļņa nav galvenais efektivitātes rādītājs. Mums šis parametrs ir svarīgāks nekā tirgus daļas iekarošana. Mūsu uzņēmums augstu novērtē personīgos sakarus un iepazīšanos.
Šobrīd mūsu sortimentā ietilpst:1) Sejas kosmētika
2) Ķermeņa kopšanas līdzekļi
3) Profesionālā matu kopšanas kosmētika
4) Mutes dobuma kopšanas līdzekļi
5) Japāņu sadzīves ķīmija
6) Bērnu preces

“Sakura” – kosmētikas, personīgās higiēnas un mājas tīrīšanas līdzekļu specializēto veikalu tīkls no Japānas. Mūsu veikals piedāvā saviem klientiem efektīvus līdzekļus un preces, kas var nodrošināt kvalitatīvu kopšanu.

Japānas uzņēmumi, kas ražo kosmētiku un sadzīves ķīmiju, izstrādā unikālas tehnoloģijas un atklāj revolucionāras formulas. Kosmētikas un sadzīves ķīmijas ražošana notiek saskaņā ar stingru valsts kontroli, un pats fakts par produkcijas parādīšanos pasaules tirgū norāda uz tās absolūto nekaitīgumu. Reputācija jebkuram japāņu uzņēmumam tomēr nav tikai tukši vārdi!
Ne velti japāņu uzņēmumi ir kļuvuši par modes līderiem kosmētikas un sadzīves ķīmijas jomā. Japāņiem neatliek daudz laika veltīt rūpēm par sevi dzīves stila dēļ, tomēr pastāv kārtīguma, tīrības un skaistuma kults, kas palielina pieprasījumu pēc tradicionāli augstas japāņu kvalitātes sadzīves ķīmijas un kosmētikas līdzekļiem apvienojumā ar dabīgām sastāvdaļām, unikālu jūras produktu izmantojumu un jaunākajām tehnoloģijām. Japāņu preču kvalitāte ir daudz augstāka, nekā to cena.

Sakura